Już we wrześniu miło mi będzie powitać Państwa i Państwa dzieci w murach naszej szkoły!

Dla niektórych z Państwa będzie to pierwszy kontakt z naszą szkołą, dlatego pragnę przekazać kilka najistotniejszych informacji dotyczących uczniów klas pierwszych. 

1. Podstawa programowa będzie realizowana przy pomocy podręczników wydawnictwa WSiP, cykl „Szkoła na tak”. Podręczniki wraz z ćwiczeniami do edukacji wczesnoszkolnej, informatycznej i języka angielskiego dzieci będą mieć wypożyczone we wrześniu z biblioteki szkolnej.

2. Uczniowie, którzy zostaną zapisani na lekcję religii  dostaną informację we wrześniu jaki podręcznik należy zakupić.

3. W czasie wakacji prosimy  przygotować szkolną wyprawkę dla dziecka. Lista potrzebnych przyborów znajduje się w linku poniżej. Dodatkowo załączamy broszurkę ze wskazówkami, jak przygotować dziecko do nauki w szkole:

4. Do 1 sierpnia 2025r. należy dostarczyć do sekretariatu szkoły następujące dokumenty:

  • bilans sześciolatka/dziecka 7-letniego wykonany u lekarza pediatry (potrzebny do dokumentacji medycznej ucznia),   
    wzór:
    wzór dokumentu
     
    wzór dokumentu
  • zdjęcie do legitymacji szkolnej - 1 szt./lub skan zdjęcia przesłany drogą mailową na adres sekretariatu sekretariat@spbukowiec.pl według PONIŻSZEJ informacji.

Aby prawidłowo wygenerować pliki do Legitymacji i eLegitymacji zdjęcie musi spełniać następujące warunki:

− zdjęcie kolorowe, o wymiarach 35 × 45 mm,

− wykonane na jednolitym jasnym tle, z równomiernym oświetleniem, mające dobrą ostrość oraz odwzorowujące naturalny kolor skóry,

− obejmować wizerunek od wierzchołka głowy do górnej części barków, tak aby twarz zajmowała 70–80% fotografii,

− pokazywać wyraźnie oczy, z widocznymi brwiami,

− osoba na zdjęciu powinna być bez nakrycia głowy i okularów z ciemnymi szkłami, powinna patrzeć na wprost z otwartymi oczami nieprzesłoniętymi włosami, z naturalnym wyrazem twarzy i zamkniętymi ustami.

− Zdjęcie powinno być w formacie .jpg lub .jpeg, o rozmiarze maksymalnie 1MB i w wymiarach 496 pikseli (wysokość) x 354 pikseli (szerokość) lub proporcjonalnie więcej oraz rozdzielczości do 100 dpi.

  • aktualny adres e-mail jednego z rodziców, który będzie służył jako login do dziennika elektronicznego. (Na pierwszym spotkaniu z wychowawcą otrzymają Państwo dostęp do e-dziennika i instrukcję logowania,  dzięki któremu na bieżąco będą mieli Państwo możliwość monitorowania postępów w nauce swojego dziecka.)

5. Zajęcia lekcyjne dla uczniów klas I-III będą odbywały się w systemie zmianowym.  

6. W szkole funkcjonuje jadalnia, w której wydawane są obiady dostarczane przez firmę cateringową (aktualnie cena za  dwudaniowy obiad z kompotem wynosi 9,20 zł). Karta zgłoszenia dostępna będzie od 01.08.2025r.  na stronie internetowej www.spbukowiec.pl w zakładce WYŻYWIENIE i bezpośrednio w sekretariacie szkoły. Jeśli dziecko będzie korzystało z wyżywienia kartę zapisu należy donieść do sekretariatu szkoły najpóźniej do 27.08.2025r.

7. Szkoła zapewnia również opiekę świetlicową w godzinach: 7:00 – 17:00. Druki wniosków dostępne będą od 01.08.2025r. na stronie internetowej i w sekretariacie szkoły.

8. W roku szkolnym 2025/2026 będą utworzone dwie klasy pierwsze. Podział uczniów do klas oraz Wychowawcy zostanie dokonany w sierpniu i podany do wiadomości przed uroczystym rozpoczęciem roku szkolnego.

9. Informacja o rozpoczęciu roku szkolnego 2025/2026 będzie umieszczona na stronie internetowej szkoły oraz Facebooku w ostatnim tygodniu sierpnia.

10. Prosimy Państwa o zapoznanie się z (wszystkie te dokumenty znajdują się na stronie www.spbukowiec.pl) :

  •  Statutem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bukowcu,
  • „Regulaminem wypożyczania i udostępniania darmowych podręczników oraz materiałów edukacyjnych uczniom Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Bukowcu.”
  •  Zarządzeniem Nr 18/2021/2022 Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bukowcu z dnia 11 stycznia 2022 r. w sprawie ustalenia zasad korzystania i wydawania posiłków dla uczniów szkoły i wychowanków przedszkola oraz ustalenia odpłatności za wyżywieniem.
  • Pozostałymi regulaminami i procedurami dostępnymi na stronie internetowej Zespołu.  

11. W przypadku jakichkolwiek pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 500-372-368.         

Z wyrazami szacunku
Aldona Korzeniowska
Dyrektor Szkoły